xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Skuad Harimau Malaya akan Diterajui Kapten Baru - Ong Kim Swee | FANTASIA NETWORK Skuad Harimau Malaya akan Diterajui Kapten Baru - Ong Kim Swee | FANTASIA NETWORK

Skuad Harimau Malaya akan Diterajui Kapten Baru - Ong Kim Swee

Piya menjadi sandaran utama  Pengendali sementara skuad Harimau Malaya, Datuk Ong Kim Swee yang membayangkan perkara itu berkata beli...

Piya menjadi sandaran utama 

Pengendali sementara skuad Harimau Malaya, Datuk Ong Kim Swee yang membayangkan perkara itu berkata beliau kini sudah mempunyai beberapa pilihan pemain yang layak untuk memimpin skuad berkenaan.

"Kemungkinan besar ada pemimpin baharu dalam pasukan, ada dua atau tiga pemain yang mungkin akan jadi pilihan saya, tetapi saya masih menilai mereka sebab jika berlaku kecederaan, saya perlu mencari alternatif lain.

"Selepas perlawanan malam ini (suku akhir pertama Piala FA), saya akan keluarkan senarai penuh skuad kebangsaan, selewat-lewatnya Khamis ini.

Skuad Harimau Malaya berkemungkinan dikemudi kapten baharu bagi menghadapi perlawanan akhir pusingan kelayakan Piala Asia 2015 menentang Yemen pada 5 Mac ini di Dubai.

"Mungkin tidak banyak perubahan, jika pemain tempatan yang ada tidak menunjukkan prestasi yang baik, saya terpaksa membuat pemilihan berdasarkan pengalaman," katanya.

Skuad Harimau Malaya dijadual menghadapi perlawanan persahabatan menentang Filipina pada 1 Mac ini.

Jika dilihat barisan terbaru Datuk OKS nama seperti Safee Sali dan Safiq Rahim dan juga Rozaimi tiada dalam senarai terbaru. Tapi apapun admin boleh katakan senarai kesebelasan kali ini sangat mantap bahagian tengah yang di terajui oleh Piya. Beliau memilih pemain berdasarkan prestasi semasa pemain. Dan itulah keputusan paling bagus bagi admin untuk seorang coach yang berkaliber.

Senarai yang sudah digembar-gemburkan di media sosial. : anda setuju ? Like dan Share


Update :

Related

Info Sukan 5043824379847888945

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item