xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Tahniah!!! Isteri Ustaz Don Sah Bergelar Doktor... | FANTASIA NETWORK Tahniah!!! Isteri Ustaz Don Sah Bergelar Doktor... | FANTASIA NETWORK

Tahniah!!! Isteri Ustaz Don Sah Bergelar Doktor...

Tahniah admin ucapkan kepada pasangan ideal zauj dan zaujah Ustaz Don dan isteri yang sentiasa bahagia. Terbaru Berita gembira sah bergelar seorang doktor tersebut telah dikongsi oleh Husna melalui laman sosialnya kira-kira seminggu lalu setelah keputusan rasmi dikeluarkan oleh University Cairo (Kasr El-Ainy Medical Faculty). 



"Alhamdulillah results are out.. 6.5 years of sweat & tears have paid off. I've officially completed my MBBCh and finally graduated medical school," demikian kata isteri Ustaz Don Daniyal Don Bijayid iaitu Husna Mohd Zahry yang kini sah bergelar seorang doktor. 




Sumber Gambar : Myartis

"Setinggi penghargaan dan terima kasih kepada keluarga saya, terutamanya kepada kedua-dua ibu bapa saya. Hampir suku daripada hidup ini dihabiskan di Kaherah yang penuh pahit manis. Tahniah Qasr el-Ainy Kelas tahun 2013! Kami berjaya!" tambah Husna. 

P/s : Tahniah admin ucapkan semoga sentiasa bahagia moga-moga bertambah anak ustaz hehe.

Related

Artis Nasyid 40572228536217210

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item