xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Hijrah!!! Wardina Safiyyah dan Keluarga Mulakan Hidup Baru di Australia | FANTASIA NETWORK Hijrah!!! Wardina Safiyyah dan Keluarga Mulakan Hidup Baru di Australia | FANTASIA NETWORK

Hijrah!!! Wardina Safiyyah dan Keluarga Mulakan Hidup Baru di Australia



Wardina Safiyyah, 35, yang mengambil keputusan untuk berhijrah ke ke Brisbane, Australia. Selain itu, Wardina juga bakal menyambung pelajarannya di sana selain memulakan hidup baru bersama keluarga. 

Wardina Safiyyah menganggap keputusannya untuk menyambung pelajaran dan berhijrah ke Brisbane, Australia pada Jun ini sebagai langkah memulakan hidup baharu bersama keluarganya. Wardina Safiyyah atau nama sebenarnya Wardina Safiyyah Fadlullah Wilmot, 35, berkata keputusan nekad itu adalah bagi menumpukan perhatian sepenuhnya kepada keluarga dan pelajaran tanpa sebarang gangguan.


"Saya ingin berehat daripada kehidupan di sini yang terlalu banyak aktiviti, setiap minggu ada sahaja jemputan menghadiri majlis yang tidak mampu untuk ditolak, perkara sebegitu membuatkan masa bersama keluarga dan pelajaran terjejas. "Insya-Allah, di sana saya boleh fokus sepenuhnya kepada pelajaran dan berharap dapat menyambung ke peringkat lebih tinggi lagi," katanya ketika ditemui pada majlis memperkenalkan duta baharu tilam jenama 'Good Nite', di Hotel Westin, Isnin.

Wardina akan melanjutkan pelajaran dalam bidang psikologi di salah sebuah universiti di Australia pada Jun ini. Tambahnya, dia dan anak-anak akan berpindah terlebih dahulu sebelum suami, Ikhwan Johari, 38, yang masih mempunyai komitmen terhadap pekerjaannya. Ibu kepada Amna Nafeesa, 10, Azra Fareera, 7, dan Imran Ar-Razi, 5, ini berkata, anak-anaknya akan dimasukkan sekolah aliran agama Islam di negara itu. "Alhamdulillah, ayah dan adik saya yang bekerja sebagai doktor di sana akan bantu urusan persekolahan anak-anak saya nanti," katanya.


Sementara itu, Wardina yang dilantik sebagai duta baharu tilam jenama Good Nitememberitahu ia adalah salah satu rezeki untuk meringankan beban kos pelajarannya di negara berkenaan. Sebelum menerima tawaran tersebut, dia meletakkan beberapa syarat kepada syarikat terbabit bersesuaian dengan imejnya seorang wanita berhijab.

Sumber :Mstar

"Saya pun pelik kenapa mereka mahu saya jadi duta kerana saya sudah lama tiada dalam industri seni ini. "Saya sudah beritahu mereka bahawa saya tidak boleh bergambar dengan aksi yang menjolok mata dan berpakaian ketat seperti model tilam lain, namun mereka setuju dengan syarat tersebut," katanya. 

P/s : Tahniah semoga kehidupan baru akak wardina akan lebih bermakna dan berjaya. Amin.

Related

Info Artis 6358087266269330884

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item