xmlns:og='http://ogp.me/ns#' 8 Selebriti Hollywood Yang Tidak Menjual Gambar Bayi Mereka Kepada Media! | FANTASIA NETWORK 8 Selebriti Hollywood Yang Tidak Menjual Gambar Bayi Mereka Kepada Media! | FANTASIA NETWORK

8 Selebriti Hollywood Yang Tidak Menjual Gambar Bayi Mereka Kepada Media!

Kebanyakan artis di Barat akan menjual gambar pertama bayi mereka kepada akhbar atau majalah yang terpilih. Namun ada 8 selebriti popular in...

Kebanyakan artis di Barat akan menjual gambar pertama bayi mereka kepada akhbar atau majalah yang terpilih. Namun ada 8 selebriti popular ini yang memilih untuk berkongsi gambar bayi mereka dengan peminat-peminat secara percuma. Jom tengok siapa 8 selebriti ini;

1. Beyonce

Pasangan Beyonce dan Jay Z memilih untuk mengumumkan kelahiran sang buah hati, Blue Ivy Carter melalui blog Tumblr pada Januari 2013. Dengarnya kini Beyonce hamil anak kedua tapi belum disahkan lagi.

2. Bruce Willis

Bruce Willis juga tidak mau menjual foto eksklusif bayinya pada media, ia memilih untuk mengumumkan kelahiran sang buah hati melalui laman sosial.

Bruce bergambar bersama putri kecilnya, Mabel Willis, dan kemudian foto itu dimasukkan ke laman sosial oleh isterinya, Emma Heming dengan caption "Hari yang indah di Budapest bersama cinta dalam hidupku. Ayah dan Mabel bercengkerama satu sama lain,".

3. David Beckham

Walau menjadi bahan bualan banyak pihak kerana pada akhirnya David Beckham dan Victoria mendapat anak perempuan, namun pasangan selebriti ini memilih untuk tidak menjual foto bayinya secara eksklusif.

Kehadiran Harper Seven Beckham diumumkan melalui laman sosial. Pasangan ini memuatnaik fotoDavid yang tengah menggendong bayi Harper dengan penuh kasih sayang.4. Gisele Bundchen

Gisele Bundchen dan suaminya, Tom Brady, tidak mahu menjual foto bayi mereka ke media untuk mendapatkan wang yang banyak. Pasangan selebriti ini memilih untuk memuatnaik foto sang buah hati, Vivian Lake Brady, di laman sosial Facebook.

Dalam foto yang dimuatnaik di Facebook pada Desember 2012 tersebut, Gisele dan Tom menulis "Dia sihat dan penuh cahaya kehidupan,". Vivian adalah anak kedua pasangan Gisele dan Tom, sebelum ini mereka sudah mempunyai seorang anak lelaki bernama Benjamin yang lahir pada tahun 2009.

5. Hilary Duff

Hilary Duff dan Mike Comrie juga tidak mahu menjual foto anaknya ke media. Malah memuatnaik foto anak di jlaman sosial yang bisa diakses secara mudah oleh siapapun.

Pasangan seleb ini memuatnaik foto anak, Luca Cruz Comrie, di twitter. Dan tidak berhenti berkongsi foto sang buah hati di laman sosial tersebut, sehingga semua orang boleh melihat perkembangannya.

6. Kate Hudson

Kate Hudson dan tunangannya, Matt Bellamy pun tidak mahu menjual foto anak mereka secara eksklusif kepada media tertentu. Frontman band Muse itu lebih memilih untuk memuatnaik foto anaknya yang tengah berada dalam pelukan Kate Hudson ke media sosial.

Matt menambahkan caption "Family life!" dalam foto yang diambil ketika putranya berusia dua bulan. Dalam foto tersebut Kate terlihat sangat berbahagia mendakap putranya.

7. Miranda Kerr

Miranda Kerr dan Orlando Bloom mempamerkan foto bayi mereka melalui website peribadi Miranda. Foto yang menunjukkan Miranda sedang menyusu sang buah hati tersebut diambil oleh Orlando Bloom.

Pasangan selebriti yang baru dikurniakan seorang bayi lelaki tersebut sangat bahagia dengan kehadiran Flynn Bloom dalam kehidupan mereka. Foto Flynn pertama kali ditayangkan ke awam pada tahun 2011.

8. Shakira

Shakira dan tunangnya Gerard pique berkongsi gambar pertama bayi mereka Milan Pique Mebarak di laman web UNICEF pada Januari 2013. Gambar Milan tidak dijual kepada media.

Related

Info Artis 8516151288326421510

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item