xmlns:og='http://ogp.me/ns#' (TAHNIAH)Linda Roslan Kini Sah Isteri Kepada Aizul Marcello | FANTASIA NETWORK (TAHNIAH)Linda Roslan Kini Sah Isteri Kepada Aizul Marcello | FANTASIA NETWORK

(TAHNIAH)Linda Roslan Kini Sah Isteri Kepada Aizul Marcello

Salah seorang artis MIG iaitu Linda Roslan telah pun melangsungkan perkahwinannya pada hujung minggu yang lepas. Dengan sekali lafaz sahaja,...

Salah seorang artis MIG iaitu Linda Roslan telah pun melangsungkan perkahwinannya pada hujung minggu yang lepas. Dengan sekali lafaz sahaja, Linda Roslan telah pun sah menjadi isteri kepada Aizul Marcello. Jutaan tahniah diucapkan.
Pasangan pengantin ini memang sama cantik dan sama padan. Semoga perkahwinan mereka akan berkekalan sehingga ke syurga. Sama-samalah kita doakan.
Anda boleh mengucapkan tahniah kepada pasangan ini menerusi Twitter Linda Roslan. Beberapa keping lagi gambar sekitar majlis pernikahan dan persandingan Linda Roslan dan Aizul Marcello dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Related

Info Artis 1158228083199916947

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item