xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Kisah Sebenar Kes Bapa Report Polis Anak Tidak Siap Kerja Sekolah Yang Semua Orang Tidak Tahu | FANTASIA NETWORK Kisah Sebenar Kes Bapa Report Polis Anak Tidak Siap Kerja Sekolah Yang Semua Orang Tidak Tahu | FANTASIA NETWORK

Kisah Sebenar Kes Bapa Report Polis Anak Tidak Siap Kerja Sekolah Yang Semua Orang Tidak Tahu

Masih ingatkah anda kes yang pernah mengemparkan beberapa minggu yang lepas.Inilah kes sebenar yang ramai tidak tahu mengapa bapa pelajar tersebut membuat laporan polis terhadap guru yang mendakwa. anaknya tidak siapkan kerja sekolah.

Berikut info terbaru yang dapat admin kongsikan kepada anda jadi tolong sebarkan kisah yang sebenar ini.

Terkejut admin membaca pendedahan ini. Rupanya berat juga tekanan yang diterima oleh keluarga murid yang membuat laporan polis apabila guru merotan (ada pembetulan, ini kes guru hentak kepala anak muridnya) anak mereka. Ini kerana pelbagai tohmahan yang dilemparkan gara-gara ada pembaca yang menyelar ibu bapa murid itu yang terlaku memanjakannya.


Menerusi satu laman page Facebook, ada individu yang menyampaikan kisah sebenar apa yang berlaku sehingga bapa murid berkenaan bertindak nekad membuat laporan polis. Dengan pendedahan itu, segalanya terjawab dan sudah tentu membuatkan mereka yang memaki hamun bapa murid berkenaan tergamam apabila mendapat tahu perkara sebenar.


Menerusi gambar diatas, ada salah faham dari page KuEss Idris. Mungkin beliau juga keliru dengan isu yang lebih kurang sama. Ada dua kes dilaporkan, iaitu Nur Emilia, 12, murid tahun enam dirotan dan dihalau guru juga kes Damia yang dihentak kepala boleh diikuti laporannya di Sinar Harian.

Jika info ini benar, maka pihak berkenaan wajar menyiasat tindakan guru tersebut. Selain itu, harap ada pihak tampil membantu murid ini untuk mendapatkan kerjasama dari Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM).

p/s: Sekali lagi Admin mohon maaf diatas kesilapan gambar berkenaan dan harap masyarakat juga perlu selidik terlebih dahulu terhadap sesuatu info. Info adalah sahih dari page KuEss Idris, namun kebenarannya memerlukan siasaan lanjut pihak berkenaan. Sekadar berkongsi info dan berharap murid ini menerima pembelaan sewajarnya jika benar guru itu bermasalah.


Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item